WELKOM

Aan iedereen die langskomt: heel hartelijk welkom op mijn blog!

maandag 10 januari 2011

Gelukkig, gezellig en creatief Nieuwjaar!

Eigenlijk is het vanaf oktober vorig jaar druk geweest met de workshops en alle andere Kerst-voorbereidingen. Maar nu is het al ruim een week 2011, dus tijd voor het bijwerken van mijn blog.

De workshops zijn inmiddels ook weer gestart en we hopen nog steeds op meer creatieve mensen die willen deelnemen, kijk dus even op onze site: http://www.liekhier.nl/

Van heel veel mensen heb ik hele mooie zelfgemaakte kerstkaarten gehad. Dank!

Eentje wil ik jullie niet onthouden en dat is degene die mijn zusje, Willemijn, heeft gemaakt:


Ze heeft het uit het Engelse tijdschrift 'Paper and Craft Inspirations', en ik vind hem heel goed gelukt! Toppie, Wil!

Tot een volgende keer,


Geen opmerkingen:

Een reactie posten