WELKOM

Aan iedereen die langskomt: heel hartelijk welkom op mijn blog!

zaterdag 9 juni 2012

Even een klein berichtje tussendoor

Zonet hebben we Nederland zien verliezen van Denemarken... Nu speelt Portugal tegen Duitsland, dus kan ik even weg om weer eens wat op mijn blog te plaatsen. Even snel...
Vanmiddag heb ik de gele Angry Bird afgemaakt en het beestje is gelijk al verhuisd. Naar mijn neefje Jelle. Jelle wilde ook weten of ik al die andere Angry Birds en Pigs ga maken, want die wil hij ook wel hebben. Jaja.


Eerst ben ik nog bezig met mijn verrassing. En dat blijft tot donderdag nog echt wel een verrassing. Dan is namelijk de uitslag van de examens. Jonge, ik heb er nu al buikpijn van! Ohnee, dat komt van de pillen tegen de blaasontsteking. Wat een rotpillen.
Ik zal proberen om morgen nog wat meer foto's te plaatsen, van de afgelopen tijd.
Tot de volgende keer!

1 opmerking:

  1. Ha, jij hebt in ieder geval een blij neefje :-)
    Donderdag wordt hier ook wel een beetje spannend... ;-)

    BeantwoordenVerwijderen