WELKOM

Aan iedereen die langskomt: heel hartelijk welkom op mijn blog!

maandag 18 februari 2013

Bericht nummer 99!

Goedemiddag allemaal! Fijn dat jullie even op mijn blog komen kijken.
Ik zie dat het een aantal weken geleden is dat ik een berichtje plaatste. Toen was de sneeuw nog maar net weg. Ondertussen is er weer sneeuw gevallen, en ook dat is nu weer weg. We hebben er zelfs een zonnetje bij. Daar krijg je toch echt een lentegevoel van.
En zo'n vrolijk gevoel kunnen we wel gebruiken. Na alle spanning vorige week, toen mijn dochter rij-examen ging doen... Jahoor, ze slaagde! Wat een opluchting! De eerste twee keren ging het namelijk niet goed en we vermoeden dat het afhing van de willekeur van de examinator. Maar nu heeft ze hem en kan ze woensdag haar roze kaartje ophalen. Dan nog even wennen aan onze eigen auto, want die rijdt toch wel heeeeel anders dan de lesauto, haha.
Ik had ook al eens geblogd over de 'markt' Limmen Creatief en Artistiek? Die wordt elk jaar in Limmen gehouden en eind 2012 had ik ons opgegeven om onze workshops te komen laten zien en te promoten. De dames die elke woensdagavond bij ons komen haken waren er ook al zo enthousiast over. Ze wilden graag meewerken aan de expositie.
Begin deze maand kreeg ik dus eindelijk een mailtje van de organisatie, en wat denk je? We mogen niet komen!!! Ze 'hebben besloten deze vorm van creativiteit buiten te sluiten'... Nou vraag ik je? Dit is toch het meest populair van dit moment? Bovendien zijn we Limmers, geven we workshops in Limmen, aan Limmers, dus is alles zo Limmers als het maar kan. Iedereen die ons kent en van dit bericht hoorde was verbaasd en ontsteld. En wij misschien nog het meest... Daar hadden we wel even een dipje van.

Gelukkig gaan we zelf wel door met onze workshops en met onze creativiteit! Kijk maar eens wat ik in de afgelopen tijd allemaal gemaakt heb:



'Dibbes' Draak.

Gemaakt in opdracht.
Vrolijke bloemenmeisjes voor aan het sleutelhangerrekje.
En dit zijn de kaarten van de workshop voor morgen:


Dat doet me er aan denken dat ik de kaarten van twee weken geleden ook nog niet heb laten zien:




Ik vind het in ieder geval heel fijn dat jullie me nog volgen en dat ik ook altijd mijn hart kan ophalen bij jullie blogs. Dank daar voor!

Tot de volgende keer!


Alle petit fours tot nu toe



het mandarijngebakje.

Het stapeltaartje



1 opmerking:

  1. Ja hoor, ik ben er nog steeds en vind het wel hartstikke interessant en creatief wat je te laten zien hebt!
    Raar dat jullie niet mogen komen.
    Nou, hier op je blog bewijs je weer eens hoe lekker je bezig bent geweest, leuk allemaal!
    Ennuh... gefeliciteerd voor je dochter met haar rijbewijs!

    BeantwoordenVerwijderen