WELKOM

Aan iedereen die langskomt: heel hartelijk welkom op mijn blog!

vrijdag 3 mei 2013

Sneak Peek...

Goedenavond!
Het wordt nu wel erg spannend hè? De give away begint steeds meer vorm te krijgen. Kijk maar:

Het wordt echt kleurig en fleurig. Degene die zich nog niet voor de give away heeft aangemeld, maar wel als nieuwe volger kan nog tot middernacht reageren.

Andere nieuwe volgers hebben zich ook al met hun adres op mijn mailadres gemeld. Ja, ik geef echt alle 16 mededingers een aardigheidje.

Waar ik de laatste tijd veel mee bezig ben geweest zijn geborduurde kaarten. We hebben namelijk voor de braderie in Limmen (26 juni) een kraam gehuurd en daar moeten we natuurlijk wel wat leuks kunnen laten zien. Wat vinden jullie hiervan?

Tot snel!


4 opmerkingen:

  1. O, wat een gave kaarten heb je gemaakt! Je bent er echt druk mee geweest! Maar kennelijk ook met de give away, ik ben heel benieuwd ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat borduren is ook zo leuk om te doen! Ik ga echt nog eens naarstig op zoek naar waar ze die potjes met tijd verkopen, haha!

      Verwijderen
  2. Wat leuk zeg! Ik zie het nog net op tijd! En wat een leuke kleurtjes zie ik voor de give-away :-)

    BeantwoordenVerwijderen