WELKOM

Aan iedereen die langskomt: heel hartelijk welkom op mijn blog!

zaterdag 9 augustus 2014

Vakantie, vakantie en vakantie...

Goedenavond allemaal!

Nog een weekje en dan zit de zomervakantie in onze regio er weer op. En wat was het vakantie: mooi weer afgewisseld met regen- en onweersbuien, die dan weer goed zijn voor de tuin.
Samen met mijn man heb ik een weekje gekampeerd in onze vouwwagen. We stonden op een camping op de Veluwe, tegenover de vouwwagen van mijn zusje en zwager. Supergezellig!
Terwijl mijn man zich prima vermaakte met zijn iPhone en het spelletje Uno, heb ik toch nog lekker zitten haken. Ik ben begonnen aan een stapeltje African Flowers, waarmee ik een beest wil maken. Welk beest, weet ik nog niet.


In het gezellige plaatsje Elburg ontdekte ik een schattig wolwinkeltje, waar ze ook een eigen boekje verkochten: Elburgse stadsmuizen. Zo leuk!


De rest van de vakantietijd hebben we veel getoerd in onze blauwe Burton. Leuke routes ontdekt en flink uitgewaaid en bruin verkleurd.

Thuis ben ik bezig geweest met het haken van een Minion. Mijn dochter gaf afgelopen week en geeft komende week leiding bij de JOL (= timmerdorp), waarbij het thema 'Op naar de sterren en daar voorbij...' is. Bovendien is ze fan van de films 'Despicable Me', dus daarom de Minion. Ik zocht eerst op internet naar patroontjes, maar die waren niet helemaal naar mijn zin. Dus ontworp ik deze zelf maar.

Ik zal binnenkort het patroon uitschrijven (ik heb onderweg aantekeningen gemaakt hoor!).

Tot een volgende keer!

LIEK

4 opmerkingen:

  1. Wauw mooi hoor, je eigen Minion, goed gelukt!
    Elburg is leuk, ik ken het handwerkwinkeltje, heel gezellig! Ik heb er 1 1/2 jaar geleden rondgestruind met 2 vriendinnen. Ik ben héél benieuwd naar het muizenboek!
    En wat een fantastische auto hebben jullie...
    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Marijke! De auto is ook zelfgemaakt, door mijn man dan. Hij heeft het in 4,5 jaar gemaakt, van een oude eend. En het rijdt heel lekker! Groetjes, Angélique

      Verwijderen
  2. nice blog i love to crochet when i have time...i found you thrue other bloggers on blogvillage...happy to visit more...blessings

    BeantwoordenVerwijderen
  3. great !
    Greetings from Poland :)
    Katarzyna


    www.sajuki.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen