WELKOM

Aan iedereen die langskomt: heel hartelijk welkom op mijn blog!

vrijdag 15 april 2011

Tijd voor Voorjaar

Hallo allemaal! Na een hele drukke periode met een aantal probleempjes, neem ik weer even tijd om wat op mijn blog te plaatsen. De probleempjes zijn zo goed als opgelost, de zon schijnt, dus we hebben er weer zin in: in het Voorjaar dus! Allereerst plaats ik vandaag drie voorjaarskaarten. Ze zijn al een tijdje af, maar nu zal ik ze hier even showen:


De 'Veel geluk'-kaart is gemaakt met scrappapier van Prima Marketing uit de serie Jack & Jill en een fotootje van een Lieveheersbeestje uit eigen tuin. Het papier van de andere kaarten komt uit een blok van de winkel die altijd actie heeft. De Fairy-plaatjes zijn van een vel van Graphic 45.

Zo krijg je echt wel zin in het voorjaar, nietwaar? Zonnige groetjes,


Geen opmerkingen:

Een reactie posten