WELKOM

Aan iedereen die langskomt: heel hartelijk welkom op mijn blog!

zaterdag 28 mei 2011

Lace mallen: snel een mooi resultaat.

Na nog een paar weekjes hard gewerkt te hebben aan de workshops en de buurtrommelmarkt, is het nu zomerstop en heb ik weer eens tijd voor andere dingen. In mijn horoscoop stond dat ik nodig moest gaan opruimen, dus ben ik daar maar aan begonnen, hihi!
Het is nog lang niet klaar, maar nu ik er eenmaal mee begonnen ben, wil ik het ook wel afmaken.

Toch zet ik nu eerst nog wat kaartjes op mijn blog. Kaartjes die gemaakt zijn met de nieuwe Lacé mallen. Zo handig! Je draait ze door de Cuttlebug, en voilá: een prima achtergrondje voor een mooie kaart. Vooral als je gezellig dubbelzijdig gekleurd papier hebt. Hier wat voorbeelden:






Tot gauw!






Geen opmerkingen:

Een reactie posten