WELKOM

Aan iedereen die langskomt: heel hartelijk welkom op mijn blog!

zondag 26 februari 2012

Uilen en meer

Goedemiddag allemaal!
Het is bijna niet te geloven dat er twee weken geleden nog geschaatst kon worden, er nog sneeuw lag en dat het nu wel lente lijkt. Daarvoor moet je, geloof ik, echt in Nederland wonen.
Ikzelf kan bijna niet wachten totdat alle bollen in de tuin bloemen krijgen. Nu al zie je overal de sneeuwklokjes en krokussen. Daar fleuren we echt wel van op.
En je wordt er creatief van!
Afgelopen dinsdag hadden we weer een volle workshoptafel en dit zijn de kaarten die we gemaakt hebben; vrolijke bloemenkaarten, in drieën, waarbij ook een soort envelopje werd gemaakt om een kaartje of eventueel geld in te doen. Dat was een succes.

Voor de liefhebbers heb ik nog wat Holland kaarten gemaakt:


En van een knipvel van Studio Kuuks, een scrabble-kaart. Dat is wel actueel met al dat ge-wordfeud!

Tenslotte de uilen. Een verjaardagskaart voor mijn zusje en mijn drie eerste ATC's voor een swap van hetzelfde Studio Kuuks:


Heel gevarieerd, vind je niet? Wat zullen we bedenken voor de volgende workshop?
Tot de volgende keer!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten