WELKOM

Aan iedereen die langskomt: heel hartelijk welkom op mijn blog!

zondag 10 juni 2012

Verrassing in wording

Goedemiddag!
Eindelijk weer een beetje weer. Het waait niet meer zo hard en de zon schijnt: heerlijk, daar worden we blij van.
Zoals beloofd zou ik vandaag nog wat foto's plaatsen van de afgelopen tijd.
Allereerst de verrassing in wording:

Kan iemand al raden wat het wordt?

Dan nog een leuk plaatje van Ronald en mij, toen we in het Pinksterweekend een dagje met een 2CV gingen toeren. Dat was het verjaardagscadeautje van mij aan Ronald.

Ronald is namelijk al twee jaar bezig een 'eend' om te bouwen tot Burton, een gaaf open sportautootje. We zijn nu aan het sparen voor de ombouw van de Burton. Dat kan dus nog even duren, jammergenoeg. Misschien dat ik de tussentijd nog een haakpatroon van een sportauto vind, of een van een eend. Kan iemand me daaraan helpen?

En ook nog een foto, gemaakt door Lotte van haar 'Ikki', speciaal voor op mijn blog. Hij zwaait naar me!

Fijne zondag nog en
Tot de volgende keer!

2 opmerkingen:

  1. Wat een gezellig en kleurrijk berichtje ;-)
    Nee geen idee wat het gaat worden, maar het ziet er al wel vrolijk uit !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke haaksels, ik ben heel benieuwd wat dat gaat worden.

    BeantwoordenVerwijderen