WELKOM

Aan iedereen die langskomt: heel hartelijk welkom op mijn blog!

vrijdag 19 april 2013

Goodiebags

Goedenavond allemaal,
Fijn dat jullie even langskomen op mijn blog. Mijn give away kan nog steeds niet verloot worden, maar dat komt misschien nog.
De afgelopen weken ben ik bezig geweest met het maken van iets wat in de goodiebags van Els AW haar landelijke ATC-dag komt. Ze heeft 62 aanmeldingen gekregen voor die dag (21 april a.s.) dus moeten er ook 62 goodiebags gevuld worden.
Nu had ik al de leuke stansjes van Marianne Design in huis, die met het breiwerkje, de bolletjes wol en de haak- en breinaalden, en daar wilde ik wat mee doen. Ik heb dus 65 kleine bloemetjes gehaakt met daarbij 65 kleine blaadjes! Die in een zakje met een stansje en dat weer vastgeniet aan een infoflyertje van onze workshops. Lekker klusje, maar het resultaat is schattig.
Dit zijn 25 van de 65 zakjes. Ik had ook nog andere kleuren bloemetjes gehaakt.

En zo zitten ze vastgeniet aan de infofoldertjes.

Els vindt ze ook heel leuk, want doordat ze zo klein zijn kunnen ze mooi verwerkt worden op een ATC-kaartje. Ik ben benieuwd wat de 'klanten' er van vinden en misschien levert het nog wat animo voor de workshops op!

Tot een volgende keer!
LIEK

PS: ik krijg bij blogger geen HTML-knop meer in de berichtbalk. Dus kan ik geen handtekening meer plaatsen... Weet iemand hoe ik dat probleem kan oplossen?

1 opmerking:

  1. Dat heb je erg leuk gedaan! Die stans staat bij mij nog hoog op mijn lijstje. Je maakt vast heel wat mensen blij met deze lieve geste!

    BeantwoordenVerwijderen