WELKOM

Aan iedereen die langskomt: heel hartelijk welkom op mijn blog!

zaterdag 5 juli 2014

Nieuwe bezigheid

Goedenavond allemaal,

Nog 20 minuten en dan gaat Nederland haar kwartfinale tegen Costa Rica spelen.
Net nog even tijd om een fotootje te plaatsen van mijn nieuwe bezigheid: mini portemonneetjes haken.
Via Etsy heb ik beugeltjes met sleutelhangers gekocht (uit Portugal en supersnel binnen!) en op een ander blog het patroontje gevonden.
Te zijner tijd wil ik ze nog gaan opleuken met knoopjes of mini bloemetjes ofzo.
Eerst maar even zo:

Prettige wedstrijd!
LIEK

4 opmerkingen:

  1. Wat schattig! Leuk voor een muntje voor de boodschappenkar.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ooh, wat een schatje!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. mooi blogje, ik vond u via andere bloggers...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. O, Liek, dat is echt een prachtig en schattig portemonneetje en superhandig om als sleutelhanger aan de boodschappentas altijd een muntje voor de winkelkar bij te hebben ;)
    'n vrolijk groetje,
    sneksniltje

    BeantwoordenVerwijderen