WELKOM

Aan iedereen die langskomt: heel hartelijk welkom op mijn blog!

dinsdag 18 november 2014

Zenuwen...

Goedenavond allemaal!

Het lijkt wel of de afgelopen weken alleen maar in het teken hebben gestaan van (extra) repetities met onze harmonie. We hebben namelijk aanstaande zaterdag een groots concert in de planning, à la een Night of the Proms. 
En nu moest ik net weer pijn in mijn schouder/arm krijgen op dit moment.
Heel lastig om je te concentreren op je partij als je arm en hand om de haverklap in slaap valt en het lijkt alsof je energie er uit stroomt.
Als klap op de vuurpijl viel vorige week mijn vulling uit mijn kies. Toen ik naar de tandarts ging om hem opnieuw te laten vullen, vertelde ze me dat de kies er maar uit moest. Tjonge, wat voelt dat raar, zo'n gat achterin je kaak.

Maar goed: nog even promoten en dan hoop ik dat we een fantastische avond hebben, de 22ste. Misschien dat daarna de rust weer een beetje terug keert.

Tot de volgende keer!
LIEK

2 opmerkingen: