WELKOM

Aan iedereen die langskomt: heel hartelijk welkom op mijn blog!

zondag 28 augustus 2011

Creatief weekend

Jaja, het was een creatief weekend. Zaterdag was ik in Limmen om felicitatiekaarten te maken voor de voorraad. Morgen (maandag) neemt m'n moeder weer een voorraadje mee naar de gym om (hopelijk) te verkopen. Dan kunnen de dames zich ook inschrijven voor de kerstworkshops later dit jaar. Hieronder zie je alle kaarten die ik (af)gemaakt heb voor dit doel.
Verder was ik thuis dus lekker aan het haken en ben ik begonnen met het konijntje uit het nieuwe boekje 'Amigurumi and more', dat we op de Knotsgekke Kaarten- en Scrapdagen in Den Bosch hebben gekocht. Het konijntje vordert al goed; nog een paar pootjes en een staartje. Op de site van Chellebel heb ik een aantal veiligheidsoogjes voor de beestjes besteld.


Ohja, nog een berichtje over de tweelingkaarten: het is een jongen en een meisje geworden, dus die drie kaarten heeft de overgrootmoeder gekocht.
Ben benieuwd naar het resultaat van morgen...


Geen opmerkingen:

Een reactie posten