WELKOM

Aan iedereen die langskomt: heel hartelijk welkom op mijn blog!

maandag 14 mei 2012

De dag na Moederdag

Goedenavond allemaal,


Eindelijk weer eens de tijd (genomen) om te bloggen. Het waren rare, drukke weken de afgelopen tijd. Het weer werkte niet altijd mee, en dan lijkt de stemming ook wel mee te veranderen. Maar hier zit ik dus.

Gister een hele leuke moederdag gehad. 's Morgens werd ik verrast met een ontbijt, gemaakt door mijn zoon en Lotte had een leuk cadeautje voor me gekocht: een haakboekje! Daar ben ik altijd blij mee.

We zijn natuurlijk ook nog even bij mijn moeder langs geweest, en 's middags moesten we weer naar huis, want Lotte moest leren. Vandaag zijn haar examens namelijk begonnen. VWO! Och, ik weet nog, 24 jaar terug... in de gymzaal. En het was toen zo warm.


Ik zal nog even laten zien wat ik ondertussen allemaal nog gemaakt heb, want dat kon tussen de bedrijven door. Ik zal nog wat bewaren voor een volgende keer, maar allereerst laat ik jullie mijn Angry Bird zien:



En het badeendje voor een vriendin van Lotte, die die dingen verzamelt:



En dan nog de kaarten van de workshop van twee weken geleden:




De rest komt een andere keer wel.


Tot de volgende keer!

2 opmerkingen:

  1. Leuke haaksels!

    Spannend dus ook bij jou thuis; mijn zoon van 16 heeft vandaag ook zijn 1e gehad. Wens haar maar succes van me! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bedankt voor je lieve reactie. Jij dus ook succes voor je zoon! Wat een rare drukke tijd hè? Het is wel grappig om te merken dat ze nu heel veel zin heeft om creatieve dingen te doen, maar dat het leren voor gaat. Dus straks gaan we gezellig met z'n tweeën (of met meer) alle inspiratie uitwerken.

    BeantwoordenVerwijderen