WELKOM

Aan iedereen die langskomt: heel hartelijk welkom op mijn blog!

zaterdag 19 mei 2012

Morgen Landelijke ATC dag

Morgen is de landelijke ATC-dag, georganiseerd door Els AW, van Studio Kuuks. Ik ben daar zelf niet bij, want ik wil nog even om huis blijven nu Lotte midden in haar examens zit. Maar ik heb wel gesponsord. Nou ja, dat heeft Els bedacht, en doormiddel van mijn flyer hoop ik ook dat Els mij een beetje sponsort. In ieder geval krijgen alle deelnemers morgen een goodie bag mee, met daarin ook wat van mij:

Ik vind het een heel leuk idee en wie weet wat voor workshoppers ik daar weer aan overhoud.
Nu eerst alvast een verrassing haken voor de vriendinnen van Lotte die ook examens doen. Als ze slagen, krijgen ze deze verrassing... Ik zeg nog niks, haha!
Tot de volgende keer!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten