WELKOM

Aan iedereen die langskomt: heel hartelijk welkom op mijn blog!

vrijdag 27 juni 2014

Een drukke, volle, zonnige en vrolijke dag!

Goedenavond allemaal!

En dan zijn we al weer twee dagen verder: na de braderie in Limmen. Maandags ervoor hadden mijn moeder, zusje, dochter en ik nog een gezellig naaidagje. We maakten leuke dingen van stof en tafelzeil, die we op de braderie konden verkopen. Zoals haaknaaldenetuis, telefoonhoesjes en mijn dochter werkte aan haar outfit voor de twee weken JOL (timmerdorp) waar zij leiding geeft aan het eind van de zomervakantie.


Dinsdags hebben we al heel veel spullen ingepakt en sommige dingen weggebracht naar de vriendin van mijn moeder. Onze kraam stond namelijk voor haar huis.


Alien-outfit voor de JOL
En dan de woensdag zelf. Om 13:00 uur zijn we begonnen met het inrichten van de kraam en om 14:00 uur waren we zo goed als klaar voor de start van de braderie. Ook de spullen van mijn zusje konden er bij: enkele dingen uit haar webshop (Kootkreative.nl), haar zelfgemaakte glazen etageres en de duiven van haar duivenverhuur (mijnwitteduiven.nl).


Tussendoor hebben we allevier nog gemusiceerd in het harmonieorkest. Dat was mogelijk doordat toen de kraam werd beheerd door mijn zwager en de dochter van mijn moeders vriendin. En zij hebben het heel goed gedaan.


Om 21:00 uur was de braderie afgelopen en waren we een beetje doorgedraaid door de cd met panfluitmuziek van de kraam aan de overkant; die cd stond op repeat en hebben we dus wel 20 keer gehoord!!!
Snel opruimen en alles in de bolderkar en bakfiets teruggereden. Super, wat een dag!
En de potjes TIJD hebben het heel goed gedaan! Nu vakantie...

Tot de volgende keer,
LIEK






1 opmerking:

  1. Wat gezellig zo met elkaar van alles maken en te verkopen!! Fijn dat het een geslaagde dag was, jullie hadden ook erg leuke dingen gemaakt!! Grtzz..Maddy

    BeantwoordenVerwijderen