WELKOM

Aan iedereen die langskomt: heel hartelijk welkom op mijn blog!

zaterdag 21 maart 2015

Ander pijntje

Goedemiddag allemaal!

Joepie! De pijn in mijn arm en schouder is weg! Op de Knotsgekke Kaartendagen in Den Bosch heb ik de anderen zoveel mogelijk laten dragen... Arme zus en moeder. Maar het was gelukkig niet zo druk als op de Huishoudbeurs, dus hebben we er een hele leuke dag van gemaakt. Veel garen gekocht voor lopende en nieuwe projecten, nodige dingen voor de kaartenworkshops aangeschaft en een heleboel ideeën opgedaan. M'n zusje heeft vooral veel materiaal voor Project Life meegenomen.

De tas zat weer vol!

Vorige week is mijn zoon 18 geworden en dat hebben we natuurlijk gevierd! De meeste visite kwam afgelopen zondag, de hele dag door hadden we een vol huis. Vrienden van ons kwamen Daan zaterdags al feliciteren en omdat ik weet dat zij een fan is van Jan, Jans en de Kinderen haakte ik nog even een Rode Je-weet-wel kater af voor haar. Hij krijgt zeker weten een ereplaatsje!

Maar nu loop ik sinds maandag een beetje mank. Pijn onder aan mijn voet. Gister naar de huisarts die me doorstuurde voor een röntgenfoto, want het is waarschijnlijk hielspoor... Bah! Daar zit ik dus tussen de één en vier maanden mee... Let wel: zitten! Dus haken en knutselen kan gelukkig wel.

Vanavond nog even muziek maken op de voorspeelavond van onze muziekvereniging met het familieorkest en het klarisaxkwartet. Dan zij de zenuwen ook weer weg en kan ik verder aan de bestellingen.

Prettig weekend!
Tot de volgende keer,

LIEK

Geen opmerkingen:

Een reactie posten