WELKOM

Aan iedereen die langskomt: heel hartelijk welkom op mijn blog!

zondag 8 maart 2015

Even uit de running

Goedenavond allemaal,

Ik had er zo'n zin in: als er een momentje was, lekker verder haken al mijn projecten en bestellingen.
Maar na een bezoek aan de huishoudbeurs begon helaas mijn schouder/arm weer te protesteren en pijn te doen. Balen! Gelukkig kon ik al snel terecht bij mijn schoonzus, die fysiotherapeut is en zij tapete me goed in en masseerde me wat losser.

Het gaat nu de goede kant op, dus hoop ik dat ik snel de 5 setjes met kippies kan maken, die bij mij besteld zijn:
Dan nog twee Cuddly baby's op bestelling en alvast wat voorraad voor de braderie in Limmen waar we weer een kraam hebben gereserveerd.

Vandaag heb ik nog niet zo veel gedaan: we hebben namelijk onze eerste rit in de Burton gemaakt dit jaar. 

De Leeghwaterroute door onder meer Graft en de Rijp. Het was er heerlijk weer voor, alhoewel de wind soms nog erg koud was. Nu zitten we rozig te zijn op de bank en kijken naar de WK allround schaatsen.

Tot de volgende keer!

LIEK

1 opmerking:

  1. Goed dat jij een fysiotherapeut in de familie hebt, die je meteen kan helpen. De kippetjes zijn schattig.
    Prachtige auto. Logisch dat je daarmee op de eerste mooie lentedag lekker bent gaan toeren.

    Fijne maandag, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen