WELKOM

Aan iedereen die langskomt: heel hartelijk welkom op mijn blog!

vrijdag 26 oktober 2012

Swapperdeswap: onderweg!

Goedemiddag allemaal,

Het swappakketje is onderweg! Vanmorgen heb ik alles afgemaakt, ingepakt en naar het postkantoor gebracht. Nu maar hopen dat mijn swapmaatje het leuk vindt...


Wat zal ik nu eens gaan doen? Alsof ik niks te doen heb, haha! Genoeg: in ieder geval de workshop van komende dinsdag voorbereiden. Het idee is al geboren en morgen ga ik naar de workshopruimte om het uit te werken.

Dan moet ik nodig eens de petit fourtjes gaan haken die Grietje op haar blog heeft staan. Dat eerst maar, denk ik. En verder heb ik een heel leuk kerststalpatroon besteld bij onze Belgische haakvriendinnen van Amigurumi-haken.be. Het patroon is al binnen, de gebruikte katoentjes ook, dus beginnen maar!

Of zal ik eerst maar verder de was wegwerken: het kan nog mooi buiten hangen met dit zonnige weer. En stofzuigen... moet ook gebeuren. Tja, laat ik dat eerst maar doen, dan kan vanavond de houtkachel aan en ga ik lekker op de bank bij de tv aan de haak.

Prettig weekend alvast!

3 opmerkingen:

  1. Spannend!

    Veel haak en kaart-maak-plezier!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oww...soms wou ik ook dat bakken met tijd erbij kon krijgen..het liefst wil je alleen de leuke dingen doen, maar helaas 'roepen' de rottige klusjes ook..Ben in ieder geval alvast benieuwd naar het resultaat van al je (leuke!)werkjes!! Grtzz..Maddy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik was thuis toen de postbode net een prachtig pakketje door de brievenbus deed!
    Angélique, ontzettend bedankt voor het leuke pakketje! Ik ben er heel erg blij mee! Wat een origineel idee, het sterboekje! Echt leuk!
    De gehaakte sterretjes zijn ook heel erg leuk!

    HEEL ERG BEDANKT!!!

    Lieve groetjes, Vera

    BeantwoordenVerwijderen