WELKOM

Aan iedereen die langskomt: heel hartelijk welkom op mijn blog!

maandag 1 oktober 2012

Wat een feest! Hiep Hoeraaaaa!

Goedemiddag allemaal,
Wat een feest was het afgelopen weekend. En vandaag natuurlijk ook nog een beetje. Tja, ik ben vandaag 44 geworden... Maar ik voel me soms nog 18 hoor! (Soms ook 80 helaas)
Zaterdag ben ik overdags druk bezig geweest met bakken en hapjes klaarmaken. Tussendoor nog heel even naar de stad geweest voor een nieuwe broek en gelunched met Lotte (bij de Hema natuurlijk!).
Lotte heeft die middag een speciale verjaardagstaart voor mij gemaakt:

Heerlijk met bananenvulling en fondanten vlinders, echt een taart voor mij. Dat mag ze echt vaker doen, want het smaakte naar meer.
Ikzelf bakte drie appeltaarten, met de appels uit onze eigen boom. Die boom deed het prima dit jaar en zelfs na drie appeltaarten hangen er nog appels in voor twee meer.

Zaterdagavond heel veel visite gehad van familie en vrienden. Ook heel veel leuke cadeaus gekregen. Onder andere veel haakboekjes (enkele dubbel, maar die worden geruild) en een brei-agenda. Ook veel kamerplanten. Dus mijn vensterbanken zien er weer vrolijk uit.
Zondagmiddag ook nog visite en vanmorgen mijn vriendin, felicitaties op facebook en e-mail, post van mijn workshoppers en de naam van degene met wie ik mag swappen (via Gerbiene).
Jonge, jonge, lekker druk dus. Maar goed dat we de kaarten voor de workshop van morgen al klaar hadden. Dat worden deze:

Ik ga nog even verder verjaardag vieren en tot de volgende keer!

2 opmerkingen:

  1. Hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag!
    Wat een mooie taart heb je gekregen! Zo te lezen ben je helemaal goed verwend, leuk!
    Spannend hè, die swap, ik ben ook al druk aan het bedenken wat ik wil gaan maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Van Harte gefeliciteerd!!!!! Mooie leeftijd 44! Je bent goed verwend zo te lezen en je taart ziet er geweldig uit, je boft met een dochter die dat zo goed kan, hoewel die appeltaarten volgens mij ook niet te versmaden zijn/waren...mjam! Geniet nog ff lekker na! Grtzz..Maddy

    BeantwoordenVerwijderen