WELKOM

Aan iedereen die langskomt: heel hartelijk welkom op mijn blog!

maandag 31 december 2012

De beste wensen voor 2013

Goedenavond allemaal,

Vanaf mijn kleine kamertje, voor mijn computer, wens ik iedereen die dit leest een heel geweldig, gezellig, creatief, liefdevol, gezond en tevreden 2013 toe! Ik dank iedereen voor alle berichtjes op mijn blog en ook iedereen die een blog heeft waarop wij mee mochten kijken. Het heeft mij in ieder geval heel veel inspiratie gegeven en ik hoop dat dat het komend jaar weer het geval zal zijn.

Voor alle kaartenmaaksters en andere papierknutselaars...
Voor alle haaksters, breisters en andere bloggasten...
Dus: aan iedereen over de hele wereld (vooral nu in Rome, waar mijn dochter oud en nieuw zal vieren) de beste wensen!

Tot volgend jaar!
Tot de volgende keer!

2 opmerkingen:

  1. Voor jou van hetzelfde!! Het was leuk jou te mogen ontmoeten via de swap! Op naar een nieuw creatief jaar!
    Liefs, Vera

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi overzicht!
    Ik wens jou en je familie ook een fijne jaarwisseling en een geweldig 2013!

    BeantwoordenVerwijderen