WELKOM

Aan iedereen die langskomt: heel hartelijk welkom op mijn blog!

zondag 18 december 2011

Bijna Kerst

Nog een weekje en dan is het al weer Kerst. Het hele weekend staat eigenlijk al een beetje in het teken van Kerst: de kerstkaarten moesten nodig op de bus en we hebben vandaag een kerstconcert gespeeld.
Door alle drukte rond de kerstworkshops had ik weinig tijd over om zelf uitgebreid kerstkaarten te maken, maar met een eenvoudig idee en veel hulp van machines, is er toch een mooie kaart ontstaan. Ook ben ik al voor de 9de keer de kerst-nieuwsbrief gaan maken, die familie en goede vrienden bij hun kerstkaart krijgen. In die nieuwsbrief staan de belevenissen van het gezin over het hele jaar.
Het resultaat was:

een hele volle tafel!
Maar nu zijn alle kaarten op de bus en hoef ik deze week alleen nog de kaarten namens de Muziekvereniging te maken en de nieuwsbrief voor de buurtvereniging in elkaar te zetten... wanneer moet ik dan de was strijken?!?!?
Tot de volgende keer!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten