WELKOM

Aan iedereen die langskomt: heel hartelijk welkom op mijn blog!

zondag 4 december 2011

Sinterklaas deel 1

Nou! Hij is bij ons langsgeweest hoor! En het was niet weinig wat hij ons bracht! We hadden lootjes getrokken en het was niet verplicht om een surprise te maken, maar wel leuk.

Hieronder zie je enkele van de surprises die gemaakt zijn:

Allereerst de surprise die mijn zoon maakte voor iemand uit zijn scoutinggroep, en daaronder de surprise die hij kreeg van iemand uit zijn scoutinggroep.



Dan de surprise die ik maakte voor de vriend van mijn dochter. Ryan zit op de school voor journalistiek en moet regelmatig interviews doen. Daar kan hij wel een bandrecorder bij gebruiken...


Mijn zoon maakte de versleten leunstoel voor zijn tante, en mijn man maakte de laptop met spel voor mijn zoon.



De volgende keer laat ik nog wat foto's zien, eerst ga ik van mijn cadeautjes genieten!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten