WELKOM

Aan iedereen die langskomt: heel hartelijk welkom op mijn blog!

donderdag 1 december 2011

Sinterklaasje kom maar binnen met je knecht...

Want ik kan wel wat hulp gebruiken, echt!
Het is zo druk hier thuis in Akmaar,
En dat blijft het waarschijnlijk tot het eind van het jaar.

Overal surprises, elke kamer op slot,
overal geheimen; bij Roon, Liek, Daan en Lot.
Tussendoor nog workshops, vergaderen en is Friso hier,
'k zal blij zijn als ik zaterdag dan Sinterklaas vier.

Ohja, daarvoor moet ik nog Chinees bestellen!
Ik zal straks gelijk maar bellen.
Maar ondanks dat het me schort aan tijd,
houd ik zeker wel van al die gezelligheid.

Ik spreek/lees/zie jullie wel de volgende keer,
dan plaats ik ook alle foto's en zo meer!

1 opmerking:

  1. Vind je het gek dat je het druk hebt als je ook je blog nog in dichtvorm gaat maken! Hihi. Hartstikke leuk!

    Groetjes,
    Rachel

    BeantwoordenVerwijderen